fredag 20 november 2015

Nu börjar de dra ihop sig...

                         Nä nu kunde jag inte hålla mig, första lilla Hyacinten har fått flyttat
                             in, men de är ju trots allt bara en vecka kvar till första advent..
                          Å de är ju så otroligt mysigt, men de är ju nu före med allt Jul stök
                             som är den bästa tiden, sen går de ju så fort över.


                             Plantera en Amaryllis också, men de får vi väl se hur de går med
                                   den dom brukar inte alltid villa Blomma som jag vill.
                       
                           Baka en Choklad och vanilj mums kaka, så de finns lite
                                  go fika till helgen men själv ska jag tillbringa hela helgen
                                på jobbet men nån liten smakbit kanske jag hinner få..

                        Ha en fortsatt bra dag och full fart mot helgen, var rädd om varandra..

                                 Kramar

Inga kommentarer: