söndag 21 augusti 2016

Nu är de härliga Sommarlovet slut...

                 ja nu är de inte många timmar kvar på de här underbara Sommarlovet
                 tänk att tio veckor går så fort de är otroligt, kändes ju när vi stod
                där på examen som att den 22 Augusti skulle inte dyka upp
                   förrän på väldigt väldigt lång tid, men nu är vi där, bara timmar
                      i från.
                  Väskan är packad och min lilla älskling ska börja tvån i morgon
                     vilken stor tjej, men frågan är hur ska hon orka upp om man ser på
                     hur hon var i morse, låg som en liten plös där på soffan, men de
                        brukar gå bra när vi väl är där..
                           

                  Ja min stora älskling hon fixar med de mesta själv nu, tänk att hon börjar
                       nian, sista året i Grundskolan, ojoj bara ett år kvar till Gymnasiet, de
                    låter helt sjukt, de är ju inte länge sedan jag gick på Gymnasiet känns de som
                    men jo tydligen så är de ju de, när min äldsta snart börjar där...
                            Lycka till i morgon mina älsklingar...

                             Ha de bra, var rädd om varandra.
                               Kramar
                   

Inga kommentarer: