onsdag 9 november 2016

Nu har vi tjuvstartat.....

                        Mmmm smaskens, va gott de var, tänk att jag fick en av mina
                             bagare att fixa en liten tjuvstart med Lussekissar i går, smaskens
                          de är ju faktiskt inte speciellt långt kvar nu till första Advent
                             så nog är de väl lagligt att börja små starta lite, har sett att fler
                          gjort de så de är inta bara jag som är tokig...hihi 


                       Så de blev några Bullar med lite vanilfyllning och några
                               gifflar doppade i socker, skulle igentligen ha varit
                             vit choklad i dom också, men vi hopade över de den
                              här gången, och smakens vart de ändå....


                          Men tyvärr räcker dom nog inte så många dagar för de här är
                              en riktig favorit, så himla gott med Safffran....

                           Ja jag sitter här i min ensamhet och väntar på snön, de skulle
                                ju bli så mycket idag, men men nu hade dom fel igen
                              men de kanske hinner komma lite än, men halva dagen har
                                 ju snart gått.....

                          Ha de bra var rädd om varandra, ta en Lussekisse ni med....

                                             Kramar

Inga kommentarer: