onsdag 16 november 2016

Tänk om de fanns ett trollspö....

                         De är inte lätt att vara liten de är inte lätt att var stor, inte gammal
                              och inte ung, nä livet är inte enkelt, många prövningar ska
                           man gå igenom för att komma framåt, och som en klok människa
                              sa till mig, du ska inte ha dåligt samvete för de, men jag tror
                             fler med mig känner så, och de är ju inte så konstigt man vill
                          åtminstone jag klara de mesta eller snarare allt själv men de
                             funkar tyvärr inte så just nu, önskade som han sa till mig hade jag
                           att trollspö skulle jag trollat direkt.....

                                  Men vi tar varandra i hand och kämpar tillsammans
                                     vi hoppas de kommer en dag då de löser sig....


 
                                Ha de så bra, var rädd om varandra, vänner och dom när
                                     och kära är de bästa man kan ha.

                               Kramar

Inga kommentarer: