fredag 14 juli 2017

Älskar Pioner....

                             Ja visst är dom väl otroligt vacker, de tycker åtminstone
                                jag, dom är så otroligt fin tycker jag, så otroligt stor och
                             ståtlig också, önska själv att jag också hade ett helt gäng
                               på min gård, men nää så är de inte, men man kanske skulle
                                införskaffa sig en buske eller två...


                           Ja de här med Sommarvärme de går inte speciellt bra tycker jag eller
                              vad tycker ni, nä o regn o åter regn, nä nu är jag måttligt trött på
                            de här, de är deprimerande tycker jag, halva Juli har nu gått
                              och de är nog väldigt lätträknat med dom ljuva Sommardagarna
                               må jag säga, brrrr....jag skulle behöva lite sol för att ladda
                            upp med energi...


                           Ja man får tom tända ljus på kvällen för de är lite Höst likt tom...

                         Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, eller vad tror ni
                           vi måste ju få några riktiga Sommardagar åtminstone får vi väl
                         hoppas...

                                 Ha de bra, var rädd om varandra...

                                  Kraamar

Inga kommentarer: