tisdag 8 augusti 2017

Heldag på Sommarland..

                      I går gjorde vi oss en Dagstripp ner till  Dalarna och in på Sommarland
                          de behövdes ett litet brejk för snickaren och även lite kul för
                         tjejerna att få leka och bada lite..


                      Lill vännen hon var inte blyg tror hon testa de mesta om jag inte minns
                           alldeles galet från att ro båtar till att åka rutckana..



                           Å mormor hamna med på bild hon ochså undra vart hon ska
                                dansa i väg då hihi...



                       men inte en dag utan regn här heller precis som hemma, men vi hade
                           ju turen att få ett fika bord under tak precis då, ja i bland ska man
                          ju ha tur också....




                  ojoj vilka små godingar, jag har ju kunna stoppat dom i ficka med
                         mig hem....som små dunbollar..



                      men sen blev de bada för hela slanten, och då var de några som
                              trivdes kan jag lova, och tom solen titta fram då, så de blev
                           en härlig bad eftermiddag..





                                    ojoj min lilla apa åkte i lianerna...


                       Men efter en heldag med lek o skoj o så lite middag på de, slockan
                           dom där bak i bilen rätt snabbt, nöjd och belåtna...

                            Ha de bra, var rädd om varandra....

                                 Kramar

Inga kommentarer: