lördag 5 augusti 2017

Men nu räcker de tycke rjag.....

                            Ja men nu tycker jag att de räcker för en stund, de här är allt
                          annat än kul nu tycker jag, en hel fin helg med bara bara regn
                       brrr...brrr....va trist de är, och inte går de ju att bygga nå
                           på växthuset heller för snickarn min, så nu får änglarna
                            börja bli glad igen..hihi
                             Men de är ju som sagt inget vi kan göra något åt o jag
                            vet att de är bra för både de ena och de andra, men jag tycker
                            de blir otroligt trist och deppande med de här vädret...

                       Men man får försöka hitta på någonting inne i stället men de
                            är inte heller nå kul när de bara smattrar på fönstren,
                         nä nu ska jag inte gnälla mer de har ju kunna varit mycket
                           värre, nu får de bli lite Tacos till middag i stället...

                            Ha de bra var rädd om varandra....
                       
                                 Kramar

Inga kommentarer: