lördag 16 september 2017

Höstmys..

                 Ja nu är de Höst på riktigt i dag har de ju blåst regnat om vartannat ja de är ju
                      bara så de, alla årstider har ju sin charm men regnet de klara jag mig
                      utan..  och tro de eller ej de var ju bara 100 dagar kvar till Jul i går
                   de låter ju otroligt att de inte är mer, men de är ju sååå mysigt jag älskar
                         ju Julen...

                                 börjat gjort lite Höst ute nu, bort med allt som hör Sommaren
                               till och fixa lite Höst mys ute, och fram med lite
                                  lyktor och tända lite ljus...


                     Å  nu börjar ju även Äpplena bli färdig, så min lilla bagare premiär
                           bakade en Äppelkaka i dag, lukta sååå gott..

                  Men nu är jag rätt trött kan jag lova så nu ska jag mysa ner mig i soffan med
                       lill älsklingen...

                      Ha en fortsatt bra helg, var rädd om varandra....

                                 Kramar

Inga kommentarer: