söndag 17 september 2017

Men nu är de färdigt....

                     Ja tro de eller ej, nu är mitt efterlängtade Växthus klart och jag är såå
                       otroligt nöjd kan jag lova de blev mer än vi hade tänkt från början
                     men bara åt de positiva hållet, så himla kul...

                         Men de blir nog lite svårt med växter i år så de får vi ta till
                             våren, någon liten Höst blomma får jag nöja mig med nu.

                       Men till våren får vi hoppas dom vill växa och gro där inne.



                      Å så mysigt nu när man kan tända lite ljus där inne också, ja de vart så
                          mysigt så de blev premiärmiddag  på en gång..


                        Ja jag är så otroligt glad för mitt lilla hus...

                                       Kramar

Inga kommentarer: