torsdag 21 december 2017

Julmums...

                 Godistaim...ingen Jul utan lite gottis mmm... de är ju så otroligt gott med
                     Rocky Road de är en av mina favoriter, så gott med både sött och lite
                      salt från nötterna..





                     Ja jag och koka kola de är ju långt i från polare om man 
                         säger så, hur mycket jag än kokar så blir de aldrig hårt, jag vet 
                            inte vad jag gör för fel, skulle vara 20 min men på min
                          klocka blev  de 70 min o ändå inte hårt ojoj vilket blaj..haha


                     Men inget ont som inte har nå gott med sig, men behöver 
                       inte var rädd om tänderna för dom smälter i munnen haha ojoj
                            vilken kola.

                        Men de går nog att äta ändå tror jag de är ju huvudsaken den
                           smakar gott..
                           Ojoj i morgon är de dan före dan före Dopparedan, vad de går
                         i rasande fart nu man skulle vilja stoppa upp tiden lite nu och 
                           hinna mysa lite av tiden.
                        Så i morgon blir dags att inhandla lite mat och fixa de sista sen 
                           blir de kanske lite mystid kvar...
                    
                            Ha de bra och ta de lugnt i Julstressen...
     
                                 Kramar

Inga kommentarer: