fredag 8 december 2017

Snart är de Jul...

                     Ja tänk att snart är de Jul, visst är de otroligt va fort tiden går, 
                       om två veckor kommer Tomten, men hos mig har han redan 
                         kommit, Tack älskade mamma för min super fina Tomte, han
                          passa ju perfekt i mitt lilla hus....

                    Nu vaktar han lilla huset åt mig, hihi, han får stå för glöggserveringen
                               på Julafton...hihi




                     
                       Nä ni mina vänner nu fortsätter spänningen på Idol...
                          Vilken fajt men vilken röst han har Chris....helt otroligt...
                       Ha en fortsatt bra kväll....va rädd om varandra...

                             Kramar

Inga kommentarer: