söndag 7 januari 2018

Chokladvärme..

                Koka till min lilla Chokladvärme i dag som jag fick i present, mycket smaskigt
                    när de var lite kyligt ute, o passa perfekt med nybakade bullar,
                  för i går körde vi lite Bullbak och lite små kakor för snart drar de i hop sig till
                       10 års kalas, min stora tjej.
                     
                   



                      Vi prova lite vaniljbullar med lite fyllning, spännande att prova lite
                            nyheter och dom vart riktigt smarriga faktiskt.


                    Ja de är ju som jag alltid brukar säga, tiden går u med en otrolig fart min lilla
                  skrot unge fyller 10 år om bara några dagar, dom blir så stor mina älsklingar..
                      ch de här härliga Jullovet börjar nu gå mot sitt slut, bara en dag kvar
                          så börjar dom skolan igen, så nu får vi kämpa på ett tag innan nästa
                             lov kommer. 

                                    Ha de bra, var rädd om varandra.

                                            Kramar

Inga kommentarer: