söndag 21 januari 2018

Vilken fin dag..

                      Vilken fin dag vi fick i dag, så skimrande i snön när solen skiner
                         på den, den bara gnistrar i solen. Blir som ett ismönster på 
                             fönstren.


                        Fyllde på lite mat åt små fåglarna mina också, dom behöver ju lite hjälp
                          nu att få lite mat, de är kallt åt dom också nu, hon med storstövlarna
                          pulsa fram hon haha, lill tanten min.




                       Å vårt lilla snömonster var ju överlycklig han när han får vara 
                            ute och hoppa i snön, han blir som en liten snöboll haha..
                         han smälter liksom in i snön nästan.


                             Ja de är otroligt fint och vackert ute nu, men jag längtar faktiskt
                               efter lite vår nu, så jag får börja med lite växter och blommor 
                               mitt lilla hus.
                                        ha de bra, var rädd om varandra.

                                                Kramar

Inga kommentarer: