söndag 23 september 2018

Hösten fina färger

                           Ja nu är de så himla fint med alla dessa Höstfärger som vi har
                                  nu så tacksam för alla våra härliga årstider, men trots att
                                vi hade en sånn oroligt fin och härlig sommar känner jag
                              mig så trött och slut, men de kanske var den som gjorde 
                                 de vi är ju inte van denna värme så länge.
   
                                 tur jag har mitt lilla hus som ger mig massor av energi 
                                     och man kan ladda batterierna.

                           ja tänk att helgen går så himla fort, nu är de ju söndag igen
                                o full fart mot en ny vecka.
                                 var rädd om varandra.

                                     Kramar

Inga kommentarer: