söndag 14 oktober 2018

Musli med pumpakärnor.

                 ja de är så kul med plantering, de kanske ligger i släkten ja kanske ärver
                     min kära farfar så som han fixa med sina planteringar och sitt växthus
                    nu när alla mina planeringar och sådder gått till vinter vila är de
                     ju mina små pumpor som var sist ut, så delad och urkärnad fick de
                     bli lite rostade pumpa kärnor till lite müsli.


                                de blev en rejäl burk, så nu är de är de bara för min lilla
                                   yoghurt fantast att smaska i sig,

                           ja vad ska man hitta på nu då tro, de blir ju lite svårt att plantera
                                under snön haha, ja jag får väl börja planera för nästa års 
                                sådd nu under vintern i stället, om jag ska hitta på nå nytt
                              spännande till nästa år, ja öka ut ska jag i alla fall.
                            Ha nu en fortsatt bra kväll, full fart mot en ny vecka.

                                     Kramar

Inga kommentarer: