lördag 27 oktober 2018

Saffrankaka mums...

                  Ååå de har kommit en massa snö i dag, helt otroligt de är bara oktober
                        och de har snöat i stort sett hela dagen de kom liksom lite väl
                      snabbt man han inte ens tänka snö så kom de en hel drös men de 
                      kanske inte stannar så länge de brukar ju kunna vara så.

                    men självklart kom ju Julsuget direkt för min del bara de blev lite snö
                        så självklart måste jag testa en liten silvia kaka med saffran och vit choklad
                      så vi låtsas att de var advent snart.

                     så jag måste ta ett smakbit och den kan verkligen rekommenderas kan jag
                             säga om man gillar saffran vill säga för de smaka den verkligen.
                       Så nu vart ju inte Julsuget nå mindre direkt, de är ju så mysigt med 
                           Jul tycker jag.
                      Ha en fortsatt bra kväll, var rädd om varandra.

                                     Kramar

Inga kommentarer: