fredag 11 maj 2012

Fick i allafall fin främmande i dag..

                Hejsvejs i allt regnande, nu börjar de här bli riktigt tråkigt
                 tycker jag, fy fy vill ha sol o värme nu, hann med o sätta om
                  pelargonerna i går efter middag när de var sol nån minut
                   men de vara inte länge, tåkigt tråkigt.

                   Men hade ju tur att få vara barnvakt åt lillfisen i dag "kul kul"
                    men ja vet inte om hon var så glad att komma till moster
                   sur läppen är framme, likt moster på de, för jag får ju ochså
                      höra att jag ser sur ut jämnt, men nu är vi två, haha
                      Lillfisen hon bara sover och växer.


                           Plockade in lite blommor från min egen rabatt, jag är ju
                             ingen älskare av gult, men alla dom blommor jag har på
                           gården är Gul, kan inte förstå de, fast de är ju inte jag som
                             som satt dom kan ju vara en annledning, dom jag
                           lyckas satt har liksom bara dött kan inte förstå de, haha
                            gröna fingrar nja de är väl inte min grej, men jag tycker
                           de är jätte kul med blommor nu mot förr, kanske beror på
                             åldern, man tycker kanske mer om dom när man
                           blir gammal...

                          Ha en fortsatt bra Fredagdag/kväll, va rädd om varandra
                           o full fart mot helgen, hoppas på lite Sol iallafall.
                                 Kramar

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Du är fantastisk!!!