tisdag 15 maj 2012

Fullt upp hela dagen...

                 Godmorgon alla vänner, ja i dag är jag ledig, då hade jag önskat mig
                     massor av sol, men än så länge ser de inte ut att bli som jag önskat
                 men de är inge regn än i allafall, o de är ju positivt.
                    Hade tänkt målat min planterings bänk, de har ju regnat snart varje
                  dag så den får aldrig nå färg och kan bli klar, den är ju inte av de snyggaste
               slaget nu men med lite färg blir de supert.
                 O baka ska vi göra i dag ochså för nu är de nära 11års kalas på
                   Lördag smäller de, hon bara räknar dagar.

                   Här är mina små fin snickare, dom är så duktig, lite osams vart dom
                   i mellan varven men de gick bättre än väntat, och resultatet
                      vart  jätte bra.
                   Nä nu är de väl bara att sätta fart med lite av dagens sysslor, och in
                     till stan och hämta färgprover till garaget och köpa målarfärg till
                   Lekstugan som stortjejen och moster ska måla i helgen, ja ni de 
                       återstår  att se om dagens timmar räcker....

                 Ha en bra dag, så hörs vi nog i gen under dagen.
                   Kramar

Inga kommentarer: