tisdag 15 maj 2012

Platt som en pannkaka..

                Hej igen allihopa, ja de där med bakning och jag är ju inte direkt
                    hand i hand, skulle ju testa den här kakan som sas vara så lätt
                 men icke för lilla mig, den vart ju platt som en pannkaka, inte
                blir den så när man får liknanade kaka hos andra, ack ack, ja de
              är väl så att de är ´smken som räknas, men de kan ju vara mycke
                  roligare om dom ser ut som en riktig kaka.
                Ja vi får hoppas att den smakar bra iallafall..


            Ja hann med att börja måla min bänk i dag, men ja då lyckas ju
               färgen ta slut, otroligt.
               Och inte hade dom lovat nå regn i dag heller, men vad tror ni de
            gör nu då, jo regnar på min ny målnig, ja de är ju otroligt
             kunde vi inte fått haft en regn fri dag,  de har väl torkat
            ganska bra så vi hoppas att de går bra så jag kan måla en andra gång
            i morgon.
                    Ha en bra kväll.
                  Kramar

Inga kommentarer: