fredag 8 juni 2012

Den Blomstertid...

                    "Violer till mor" ja så brukar de heta, men i dag fick jag violer
                      av min mor, de vart liksom tvärt om. Tack mamma.
                     Å vilken helt underbar dag vi haft i dag, och jag har orka varit
                      ute lite ochså med mitt onda huvud, måsta köpa lite presenter
                        åt systeryster hon fyller ju år i dag, så i morgon blir de kalas
                      med smörgås tårta och godsaker, gott gott..

                     O vet ni de är ju bara en vecka kvar till Sommarlovet, visst
                         är de väl otroligt vad fort tiden går, då blir de Blomstertider
                        för hela slanten, glada barn full av spring och lek, och så
                             vill vi ha mycke sol och bad.
                       O de betyder ju att jag har bara två veckor kvar till min
                        semester, de blir härligt, å då vill vi ha soligt och varmt...
                          Fin Fint väder vill vi ha..

                  Ha en fortsatt bra kväll i de fina vädret
                         Solkramar
                               

Inga kommentarer: