måndag 4 juni 2012

Nu vill vi ha sol...

                        Hejsvejs, ja då var de en ny vecka igen, och nu önskar jag vi kunde
                         få se lite sol, nu kan vi liksom de här med regn.
                        Å en massa saker har jag lust att göra men kroppen säger i från
                         i dag, den värker ända från huvet ner till tårna, usch usch vill inte
                        bli sjuk, har liksom inte tid med de nu, de börjar ju dra i hop sig till
                          Skolavslutning och semester nu, och lite kalelas ska de ju ochså
                          bli, både systeryster och jag fyller år, så tid för sjukligheter finns
                             de inte.


                          Ha en bra dag, vi får hålla alla tummar att solen
                               snart vill titta fram.
                               Kramar

1 kommentar:

Mia sa...

Jag vill heller inte ha nå mer regn, det kan få regna lite på nätterna om så är.
Nej inge sjukdommar på lördag ska ni till mig på kalas..