söndag 10 juni 2012

Kladdkakemuffins, rosenbröd och lite plantering..

                      
                       Ja de  vart lite baknig för min lill bagare i dag, hon har gjort
                          kladd kake muffins och rosen bröd till mitt kalas
                           tänkt bjuda på lite mat då i stället för en massa kakor, passa
                              med lite mat när de blir ett litet kvälls kalas.
                           Jag tycker de är kul att fylla år, jag älskar ju paket, haha
                          mina nära och kära skrattar åt mig när jag vill ha paket
                            fast jag är stor, men de är ju så kul med paket...



                          
                                Plantering på min lilla bänk

  
                
                         Försökte vara ute lite i går och plantera lite blommor, måste ju
                       använda min lilla planteringsbänk nu när jag äntligen fått den klar.
                       Nu ska vi väl få lite sommarvärme får vi hoppas så blommorna
                        klara sig o vara ute även på natten, de har ju likosm inte velat bli
                     någon värme alls, men nu håller vi tummarna att sommaren är på väg.




                             
                               Ha en fortsatt bra Söndagkväll
                                     Kramar

Inga kommentarer: