fredag 15 mars 2013

Äppelpaj till Fredagsmys..

                      Hejsvejs, ja min lillälskling har frågat efter Äppelpaj nu
                     nästan hela  veckan men min ork är ju som bortblåst, så lill bagaren min
                     fixa en äppelpaj åt syrran i dag när hon kom hem, gissa om hon vart
                       lycklig, så nu kan hon få sin efterlängtade paj till Fredagsmys
                      de är ju inte illa..


                     Ja de är ju Fredag i dag veckorna springer i väg, jag som hade
                        planerat hinna göra massor med saker nu i helgen när jag var
                      ledig, men de är väl bara att gilla läget med dessa elaka baciller
                       dom vill aldrig ge med sig, men full fart mot helgen..
                      Ha en bra helg..
                         Kramar

Inga kommentarer: