söndag 17 mars 2013

Kladdkaka o grädde...

                  Hejsvejs, ja nu är denna helg till ända, ja de vart inte mycke gjort 
                     alls för mig med dessa elak baciller som blivit så väldigt förtjust i mig,
                   dom vill aldrig ge sig, men i går var vi på kalas till sysster yster
                      som fyllde år, och i dag har syster miamia varit här och tapetserat
                   åt lill älsklingen, Tack så mycket,  för min del vart de inte mycke..
                    Men nu har min lilla bagare gjort kladdkaka med grädde så jag tror
                      faktiskt jag ska ta mig en smakbit...

                   Tänk vad fort tiden går, i morgon fyller mosters lill fisen 1 år ojoj vad stor
                      hon blir, tycker nyss hon var som en liten liten krabat..
                      Ha en bra kväll, full fart mot ny vecka...
                         Kramar

Inga kommentarer: