onsdag 20 mars 2013

Lite jordnötskakor...

                    Gokväll, jo nu ni har jag varit framme själv, fick för mig att jag skulle
                        testa göra jordnötskakor, ja jag är ju en stor älskare av nötter
                      och då ska ju dessa pasa perfekt, så därför var de värt ett försök..
                      O ja tror ja fick till de, de vart några stycken i allafall, sen ska de bli
                         lite Drömmar till mosters fisen som ska ha ett års kalas i helgen..
                       och lill bagaren min ska göra chokladbollar åt lill kusin..

                 Nu blir de lite Mästerkock även de börjar dra i hop sig till Final, kul
                         och se vad duktig dom är.. 
                   Ha en bra kväll..
                   Kramar

Inga kommentarer: