onsdag 26 juni 2013

Egen gjord Rabarbersaft...

                     Ja jag lyckas, första gången jag gjort saft själv, de vart rårörd
                        Rabarbersaft de var inte alls svårt att göra, de vart några flaskor
                    att lägga i frysen och en flaska fick var framme på en gång, den
                       går nog åt kan jag lova för dom här familjemedlemmarna dom
                     gillar saft de kan jag Lova...
 
                      Nu blir de till att jaga lite mer Rabarber kanske de bli en sväng till
                         med saft, sen tänkte jag även prova Svartvinbärsbladssaft
                       de verkar inte heller var så svårt, så de passar ju mig...hihi

              Ja i dag var de inte nån direkt roliga dag, regnet de bara vräker ner
                  inge roligt alls, men de finns ju en fördel med de också man får
               lite gjort inne tex, städ o tvätt även de behöver ju göras på Sommaren..
                   Ha en fortsatt bra dag....
                Regn Kramar

Inga kommentarer: