onsdag 12 juni 2013

Kalasbullar med nötfyllning....

                    Hejohopp, ja de vart lite kalasbullar i går kväll, ja de är ju dags för
                        kalas igen, o nu är de ju självaste fotografen som fyller år, haha
                      ja de är ju jag, men de blir inte nå speciellt alls bara lite fika och
                         kanske en tårta har liksom inte bestämt mig än de återstår att se
                        hur jag gör inte lika nog när jag fyller man blir ju bara äldre o
                         äldre, men lite gofika ska de ju vara....
 
                    Lite vaniljdrömmar vart de också, mina Drömmar har faktiskt fått mycke 
                       beröm förut så då fick de bli lite sånna också..

              Men för att man ska få äta alla dessa gosaker så måste man väl göra av med
                   lite kallorier först, så ja tar en tur till badhuset och kör några längder
                       nu, de är så skönt...
                 Ha en fortsatt bra kväll, njut av solen dom har ju inte lovat de bästa väder
                 dom närmaste dagarna, typiskt när de ska bli Skolavslutning och allt, men
                  dom har ju haft fel förr...
                  Kramar

Inga kommentarer: