måndag 24 juni 2013

Lite sten läggning vid planteringsbänken...

                 Grävningen i full gång men inte kan jag ju säga att markarbetare
                    är nått super kul jobb direkt, hacka o gräva o halv hårt i backen
                  haha, ska man vara fin får man lyda pin brukar de heta, och ska man ha
                   de fint får man lyda pin även där och bara bita ihop och gräva på
                      och de gick till slut fast jag fick lite hjälp och tur var väl de annars
                    kanske jag hållit på än haha...



                     Ja så vart resultatet och ja vart jätte nöjd, de vart så mycket snyggare och
                        bättre än en massa gräs och kladd under för de kommer ju en och
                      annan regn skur nu och då..


                 Nä nu ska jag ut och titta till min lilla planteringsplats och njuta
                  en stund i solen..
                       Ha de bra..
                        Kramar

1 kommentar:

Unknown sa...

Så himla fint det blev! Det är ju kul när slutresultatet blir så bra efter mycket hårt arbete :)
Ha de fint!
Kram