onsdag 23 december 2015

Dan före dopparedan...

                         Dan före doppare dagen, ja de är ju otroligt de är Julafton i
                                morgon, de är ofattbart vad de gått fort, men tyvärr infinner
                             sig ingen Julkänsla alls för min del och de hör inte till
                                  vanligheten, jag som är en riktig Julfantast, men de är
                              väl  bara att infinna sig och hänga med på tåget och försöka
                             jula till de så gott de går...

                      Undra om jag varit nå snäll så man kanske kan få nån del av dom
                             här klapparna, haha...

                     
               Nu ska jag försöka mig på lite Julkänsla med uppesittarkväll medans
                     skinkan är i ugnen, och vem vet vi  få se om
                    vi vinner storkovan haha..... nja kanske en ny lott på sin höjd..   

                      Nu vill jag önska en riktigt God Jul till alla vänner...
                                  
                             Många Julkramar

Inga kommentarer: