fredag 4 december 2015

Tjejmiddag....

                 I går kväll var de dags för lite tjejmiddag igen, så blev de min tur
                      att ha lite bjudning, lite mat och godsaker stod på menyn....



                     Tjuvstart med lite Julgodis, Degistivechoklad, och lite marängswich
                              till efterätt, gottans med lite godsaker.


                              Fick en liten värdinne present också av mina goa brudar
                                      Tack så jättemycket mina godingar...

                           Ja de var en kanon kväll brudar med massa skratt och tok så
                                 klart, nämner inget speciellt hahaha....
                              Nä nu måste jag bänka mig vid Idol finalen och rösta
                                 på Martin, han är nu en av finalisterna
                               helt underbart...Heja Heja....

                              Kramar

Inga kommentarer: