onsdag 9 december 2015

Klapparna är snart klar..

                           Nu är min lilla Tomte verkstad i full gång, de är inte alltid
                             jag brukar varit så duktig och hunnit slagit in alla Klapparna
                           så här tidigt de brukar alltid vara ett gäng kvar till kvällen före
                              men de känns jätte skönt att nästan vara klar, nån liten
                                 klapp dyker de nog upp som blivit kvar, men nu kanske
                           man hinner njuta lite dagarna före, för dom är ju trots allt
                             den mysigaste tiden tycker jag sen går de ju så fort över.. 



                        Gjort de lite smidigt för mig i år också, införskaffa masser med
                            fina present påsar då gick de himla snabbt och smidigt
                                  trots att jag tycker om att slå in paket..hihi


                               Tomtemor och Tomtefar mina små kontrollanter håller
                                    koll så allt blir bra..

                              Nä nu är de väl bara o sätt fart med lite vardags sysslor
                                    sen kallar lite kvälls jobb, men bara i kväll och i
                              morgon sen lite semester på Fredag för då är de ju
                                Lucia med stortjejerna.
                            Ha en bra dag, njut av de härliga vår vädret..grrr...

                                   Kramar

Inga kommentarer: