onsdag 11 maj 2016

Ny Säng..

                               Ja nu sover jag som en " Prinsessa på ärten" hihi
                          Ja nu har jag slagit på och köpt en ny säng, vart jätte nöjd
                          den passa in riktigt bra, var lite velig fram och tillbaka om jag
                            skulle välja en hård ram eller en klädd gavel som jag tycker
                          är jätte snyggt, men de blev den här och jag vart nöjd de passa
                             jätte bra..


                    Och självklart lite nya sängkläder måsta man ju ha då också, trots
                          att skåpet inte går att stänga, så de blev en liten rensning först
                         så kunde jag fylla på med lite nytt....

                      Ha de bra var rädd om varandra.....
                                  Kramar

Inga kommentarer: