onsdag 18 maj 2016

Värmen tog lite ledigt...

                              Ja de gick fort, nu är den där underbara Sommarvärmen
                                  som vi hade som bort blåst, trist även om de var aningen tidigt
                             men lite värme har vi kunna få haft kvar.
                                 Men tjopp... så var den som bort blåst, och som utbyte
                               fick jag en inflamation i armen vilket inte var någon
                             höjdare direkt för de hade jag klarat mig jätte bra utan.
                               Hade behövt två armar om jag skulle kunna bakat bullar
                             för tänk i morgon fyller min älskling 15År otroligt att de
                               kan ha gått så fort, men de får gå utan bullar den här gången...
                          
       ,                  Ja tänk 15 år tiden går ju med en hissnade fart tänk snart är
                           hon lika lång som mammsen, ojoj....
                           Ha de bra, var rädd om varandra...

                                      Kramar

Inga kommentarer: