söndag 29 maj 2016

Sommarblommor..

               Dags för lite plantering, ja nu planterar jag ut mina sommarblommor även
                    om de känns som Sommaren inte vill komma tillbaka, men i dag
                     får vi vara bara glad för att de inte regnar.
 
               Sånn otrolig tur att jag har min lilla hjälpreda som hjälper mamma att fixa
                   och hjälper mig, blir så trött på min onda arm nu, brrrr....


                        Nu ska vi se om de blir några tomater till Sommarens sallader...



                        Ja nu hoppas vi på att solen snart kommer till oss för att
                              stanna många dagar, de vill både jag och blommorna ha
                           hoppas även att de blir fin väder fram till skolavslutningen
                        för de är ju bara åtta dagar kvar i skolan, ojoj va fort tiden går
                         
                                
                                       Ha de bra, var rädd om varandra

                                        Kramar

Inga kommentarer: