tisdag 19 november 2019

Amaryllisar i alla färger.

                      Å Amaryllisar så ståtlig dom är, de är väl en av dom vackraste 
                       blommorna tycker jag så lång och ståtlig och med sina stora
                         klockor längst upp.

                    Ja i dag är de Amaryllisens dag de finns dagar som sagt till de mesta
                       nu för tiden,  så jag måsta kolla på lite olika färger och former
                        för jag tycker dom är så fina.
                    ja föredrar nog dom vita eller dom riktigt röda bäst inte lika förtjust i 
                     dom med båda färgerna.
                       
                     Å de kunde väl inte bli mer passande än att jag planterade mina som jag
                         köpte i helgen igår dom börjar redan på bli långa så dom 
                      blommar nog en bra stund före Jul men vad gör väl de.

                              Ha en fortsatt bra dag trots detta otroligt tråkiga väder.. brrr-

                                                Kramar

Inga kommentarer: