fredag 8 november 2019

Från sly till stege..

                                Ja de blev en liten stege av några nedblåsta sly grenar
                                  ja jag vet att jag släpar hem massa skrot från både
                                  loppisar och från skogen hihi men man kan ju göra något
                                 bra utav de också som en liten stege.


                          Å de som är så bra med den är att den funkar till mycket olika
                           saker dekoration, blomstöd m.m ja de enda man inte riktigt 
                           kan göra med en är väl att klättra på den som den kanske 
                           skulle haft den till egentligen, men inte jag.

                         Å tänk att vi fått lite snö också i dag från torr bar backe i går
                             och nu har vi ett vitt snö täcke och allt är vitt, de är ju så 
                          mysigt men sen hur länge de ligger kvar de återstår ju att se.
                        Nä nu ska jag slå mig ner i soffan en stund i min ensamhet och 
                           vänta in min lilla disco tjej.

                         Ha de så bra, var rädd om varandra.

                                      Kramar

Inga kommentarer: