söndag 10 november 2019

Mina Granar..

                          Ja små granar de är nog lite utav min passion, men de är ju så 
                            mysigt att pynta ute på vintern.
                           Hittade en nedblåst gran som låg där alldeles ensam som så klart
                              fick följa med mig hem tog av den alla fula nedre grenar
                          kapade den och gjorde min egen lilla gran utav den med bara
                           toppen kvar så den passade ju perfekt vid lilla huset.

                          Å de finns väl inte mycket som slår snö på grenarna och de 
                              fick vi ju direkt bara jag hann få ut den, de är ju så otroligt 
                           fint med snöfyllda granar.


                            Å jag hitta ju en så fin liten gran som jag måsta bara testa
                             och jag fick till den och tom en liten luvböj fick han där 
                           längst upp på toppen, tror tom att han ska få en kompis så
                            han slipper stå där ute sen helt ensam för de var riktigt 
                             roligt att göra.

                                Ha en bra dag och en kram till alla pappor på Farsdag ♡

                                                   Kramar

Inga kommentarer: