fredag 9 november 2012

Å så underbart, känner mig så trött..

                        
                        Hejsvejs, å så underbart de är Fredag kväll, jag vet inte när jag
                           längta så mycket till ledig helg, känner mig så trött så jag
                         skulle nog nästan kunna somna vart som helst,"nästan"
                           jag vet inte när jag kände mig så trött sist.
                          Men de har varit en rätt fullspäckad vecka som gått, i går
                        var vi på Hälso och Mitt kök mässa,o de är väl bevisat att man
                          börjar bli gammal, man orkar inte var ute på flera dagar på¨
                         rad, hihi.. men de var jätte kul och se, inte ofta man får komma på sånt.
                         Men nu blir de lite Tacos Fredag och sen blir de nog soffmys
                            med tjejerna och lite chokladbolls fika, i morgon
                          blir de nog lite Lussebullar för jag tror inte jag kan vänta längre
                            så sugen på Lussekissar, advent börjar ju närma sig nu..mysipys

                            Ha en bra Fredagkväll, var rädd om varandra.
                                        Full fart mot helgen..
                                 Kramar

Inga kommentarer: