tisdag 6 november 2012

Mysmorgon..

                        Hejsvejs,så här på Tisdags morgonen,i dag tog vi en riktig lång
                          frukost lill älsklingen och jag, de var riktigt skönt, sitta inne
                         i värmen och titta ut på en frostig gräsmatta.
                        Och laddat upp med en rejäl hög med läsning har jag gjort, för nu
                         börjar Jullängtan bli stor,vart så sugen på Lussekissar i dag
                        men hade inte tänkt baka de än, men vi får väl se om jag kan hålla
                         mig så länge som jag tänkt..

                         De finns ju både för och nackdelar med dessa härliga tidningar
                           de är ju så mysigt och läsa dom, men man får ju bara så mycket
                                   nya ideer man vill testa att göra,
                                 å tiden räcker ju inte till allt...tyvärr..

                         Titta vad mysigt, tänk om man kunde ha flera julgranar inne
                             de är ju fint, ja de är klart man kan men de skulle kanske
                          bli lite mycke med flera stycken..
                         Nä nu måste jag försöka göra lite nytta, de finns ju alltid en massa
                           göra bara man liksom sätter fart..
                          Ha en bra dag, hoppas ni hinner ut en stund i solen, för de ska
                          vi försöka med.
                                Kramar

Inga kommentarer: