fredag 30 november 2012

Fullspäckad dag med adventsfix..

                               Gokväll alla vänner,o i dag har de varit en fullspäckad
                                dag, gjort Advent och fixat med stjärnor och ljusstakar
                                 de är ju väldigt nära advent nu och de blir så fint tycker jag,
                               och tänk att vi fått massor av snö idag ooo.. så mysigt och
                               vi får en vit advent så nu får vi bara hålla alla tummar
                                 att den ligger kvar ända fram till Jul.

                        Men nu ska jag ta och ha lite Fredagsmys med mina älsklingar
                          Lillbagarn min har gjort mazarinkaka, de ska bli spännande
                        och smaka, själv har jag gjort pepparkaksdeg för i morgon
                          blir de pepparkaksbak för hela slanten..

                           Ha en fortsatt bra mys Fredag..
                             Snökramar

Inga kommentarer: