fredag 2 november 2012

Höstlovsmys..

                        Hejhopp, ja nu är de Fredag igen och den här veckan börjar gå
                         sitt slut och även Höstlovet, så i dag tog vi en tripp till Badhuset
                         för lite bad och mys som avslut på Lovet.
                        Och gissa om dom myste mina små badmonster..

                          Å i dag har stor bagaren själv varit i farten, måsta testa göra en
                            choklad och kokos stång som jag såg i en tidning, ja är
                           ju allt för svag för choklad, så nu åter står de att se om jag
                            lyckats lika bra som min lillbagare när hon är i farten.

                   Ja nu går vi mot Allhelgona Helgen och då ska vi ju tända ljus för alla
                     våra kära som inte finns med oss längre, så i morgon blir de
                     ljuständning för min kära Pappa i kyrkan..

                          Ha nu en bra kväll, en bra Helg och var rädd om varandra.
                            Kramar

Inga kommentarer: