fredag 3 november 2017

De blev en liten tjuvstart..

                           Ja nu kunde jag inte hålla mig längre, nu blev de lite Advent
                            mys, ja de är ju tidigt jag vet men de kan inte hjälpas hihi
                            de är ju bara några veckor kvar men de går fort låtsas vi
                           nu kan jag ju njuta av de lite längre i stället, de blir ju
                          lite kallare ju längre jag väntar säger vi hihi...



                             Ljus och jag de är ju liksom som ett, jag skulle ju kunna
                                 ha de överallt, men inte till min Brandmans förtjusning...

 



                          De är ju faktiskt bara lite ljus, jag ska faktiskt försöka hålla
                                 mig till de ett tag till, men en liten gran har smitit in
                                men jag lovar hålla mig med några fler ett tag till..




                            Ja nu var de lite mys när frosten lagt sig på fönstren, mysipys..

                              Ha en en fortsatt bra kväll och en bra helg..

                                   Kramar

Inga kommentarer: