tisdag 28 november 2017

I vinterskrud...

                Å så mysigt mitt lilla hus ligger i vinterskrud nu, äntligen kom de lite
                         snö, och Advent börjar närma sig så u får vi bara hoppas att de 
                      ligger kvar åtminstone tills dess, vill inte ha en massa regn nu 
                            om bara några dagar.

                          Å granen har kommit på plats, som jag fixat o trixat men nu 
                            är den på plats, och stjärnorna är nu också tänd                                                           
                          de blev en liten tjuvstart vart ju lite mer Julkänsla nu, Jul nörd som
                             jag är.. men jag är inte ensam om att börjat tjuvstarta.






                  Ja alla Årstider har ju sin charm, men de här är ju en av mina allra största
                        favoriter, med min älskade snö och sen alla ljus och lampor
                    de blir ju bara så mysigt.

                        Ha en fortsatt bra kväll, var rädd om varandra..

                           Kramar

Inga kommentarer: