söndag 19 november 2017

Mitt älskade lilla Hus..

                           Ja mitt älskade lilla Hus, nu vart de ju liksom så mysigt med
                              lite snö så jag kunde inte hålla mig från att Adventsfixa lite.
                            Lite blommor och upp med stjärnorna men dom får vara släckt
                               ett tag till faktiskt, men jag har sett att många faktiskt tänt men
                            jag ska hålla mig lite närmare första Advent.


                     Men nån har varit hit med klappar, undra om nån varit extra snäll
                           men de är ju lite tung cyklat nu hihi... 


                         Nä jag kunde inte hålla mig helt och hållet, lilla träden kom på 
                            plats och de lyser också, men de får vara så.. lite tjuvstart..

                        Men nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund innan sängdax, nu 
                         vecka väntar i morgon, bara kämpa på..
                            Ha de bra, var rädd om varandra..

                                    Kramar

Inga kommentarer: