fredag 17 november 2017

Kvällsbakning..

                                   Tur jag har mina superbagare, i kväll fanns ingen ork
                                     till någon bakning, men de behövdes lite kakor 
                                     till morgondagens hopp tävling så de var bara
                                   att sätta igång, men som tur va så har jag ju 
                                  min lill bagare som fixa rullningen  efter att jag
                                      fixat degen, så med samarbete lättar de ju..



                                 Så vi körde på lite drömmar, både vanliga och 
                                      saffrans drömmar, inte illa, de luktar jul i hela huset nu
                                    de gjorde inte suget efter lite adventsstjärnor och stakar
                                      mindre..


                                 Men nu är dom färdiga så nu kan vi packa med dom 
                                 imorgon, nu blir de ett litet smak prov och lite Julmust..

                               Ha en fortsatt bra kväll, var rädd om varandra..

                                             Kramar

Inga kommentarer: