torsdag 23 februari 2012

Bakning, inte likt mig..

       Ja ni de kunde man inte tro men jag tycker de är roligt att baka nu, de är
           lite konstigt för jag har aldrig tyckt de förr, kolla lite på Bokrean  i dag
        och hitta en Makroner bok som jag köpte o de är inte likt mig, haha
        men de är väl åldern kanske, i bland känner jag mig som en tant och
         tanter tycker ju om att baka, fniss fniss,,
          Ja dom är ju för läkra alla Makroner tycker jag och allra helst dom
        med lite roliga färger.

            De fanns tom recept på Makroner som var som hjärtan, dom såg
            ju jätte läkra ut, har man ju kunna tagit ett smak prov av.

           Nu är jag ledig i tre dagar, känns jätte härligt och fin väder har dom
            lovat i helgen ochså, tänk om dom kunde ha rätt en gång, har rätt
           mycket att göra, o med fin väder blir de liksom lite roligare.
              
                Ha en bra kväll, Kramar

Inga kommentarer: