söndag 5 februari 2012

Skafferi städning

         I dag har vi gjort en skafferi städning och byggt om den nedre delen av
         skafferiet, jag har världens dummaste skafferi, stort djupt och långt åt
         vänster, och där samlas jätte mycket man absolut inte behöver, och
         då köper man ju nytt när man tror de är slut. Har gjort om den nedre
         delen så där fick jag plats med köksassistenten och bakmaskin nu
          helt perfekt vart de.
            Hitta även fram dessa två gamla burkar som jag tydligen gömt undan
             längst in, dom är inte av senaste sort. Tror jag fått dom efter
            en gammal farmor som inte finns med oss längre. Lite roligt att
            spara dom.

           Nu känner jag mig nöjd med dagen, så nu får de bli lite middag sen blir de nog
            soffan och "Så ska de låta" Ha en bra kväll, Kramar

1 kommentar:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

tack snälla du..:)

Ha en fin dag
Kram Susanne