måndag 27 februari 2012

Min Konditor...

           Hejsan allihopa, nu har min stor tjej varit framme igen med sina bak
             konster, vart en omgång med snabba frallor med recept från bloggen
              Fiffiga systrar, o dom smaka jätte gott, och var super enkel att
            göra bara och blanda alla ingredienser och klicka ut på plåten.
             Ovanpå hade vi lite riven ost, de kunde man välja själv vad man tycker
              om och vad man tycker passar. Smasken vart de i alla fall, mums mums

           


                   Hon villa testa göra en liten socker kaka ochså, hon tog lilla systers
                   lilla form, och en stor, den lilla skulle vara till den lilla Prinsessan
                   vi fått i de Kungliga hovet, lilla Estelle, o de lyckas, vart den inte
                  lite söt där den ligger brevid den stora. Hon har bestämt dom ska
                   garneras med lite roliga strössel när dom svalnat, så då får vi se
                    resultatet sen. Min lilla konditor..
                 Får vi se om hon bjuder på ett smakprov sen.
               

         
           Nä nu är de väl min tur att inta köket, dax för lite middag, får hoppas att
           min lilla sjuka tjej äter lite ialla fall , har varit väldigt dåligt dom här dagarna
          när hon är sjuk, tom sämre än annars och då är inte mycket alls, nästintill
          obefintligt, mammas lill tjej, finns inge jobbigare än sjuka barn.
                        Ha en fortsatt bra dag,
                            Kramar

Inga kommentarer: