torsdag 9 februari 2012

Vårlängtan

             Oj oj i dag kan man ju inte klaga på vädret, otrolig vårkänsla måste
             man ju verkligen säg, solen skiner och de är några kall grader ute.
            Jag måste ju erkänna att tom jag längtar till våren nu, känns som
           de vore lite roligare fast jag tycker så mycket om snön.
            Hitta fram de här gamla korten och där är de ju tom alldeles bart utanför.
             De är ju väldigt härligt de ochså, man slipper ju liksom ha så mycket
            kläder då, men de står nog inte på förrän våren börjar smyga sig på,
               men en liten stund till vill jag ha snön kvar.


          Ja nu ska jag ta och göra lite lunch åt mig och lilla prinsessan, har inte vidare till ork
          förkylningen har liksom ävertag känns de som, men bara o bita i hop.
          Ha en bra dag Kramar

Inga kommentarer: