onsdag 29 februari 2012

Vårskänslor

             Hej allihopa, ja gårdagen hade underbart väder att bjuda på.
             Vaknade på morgon och de hade kommit nästan en halv decimeter snö
             men de dröjde inte länge förrän allt smältat och solen sken.
             Oj oj ja man får sånn vår längtan, vart sugen på att städa altanen och
             kunna sitta där och bara njuta av solen. Vill ha en ny duk
             till altan bordet och hitta en i går som jag tror skulle passa, så de blir
            en funderare på den, trivs med den jag har men den har sina skavanker.
             Roligt med en ny ochså...
            

                 Solen skiner från en klar blå himmel, ojoj vad härligt.
                    Bara att njuta av dessa dagar, återstår att se om vi har turen
                   att de förbli en sånn här mild vinter som vi haft, känns som de 
                     är tidigt om vi får vår redan.

              Ja ni mina vänner, dagen slutade  inte alls som jag kunde
               drömma om. drabbades av stor sorg i släkten, tänk vad mycket
               tårar man har, trodde aldrig dom skulle ta slut, så var glad för
              varje dag man får vara pigg och må bra, så var rädd om alla nära
                och kära. Livet varar inte för evigt.


                  
                                    Skottdagen
                    I dag är de skotdagen, en lite speciell dag, de är väl tänkt
                   att kvinnan ska fria i dag, men jag har ju tur att vara gift
                     redan med min älskade man. Älskarr dig min vän. 

               Lova mig allaihopa att ta var på var dag, och var rädd om varandra
                  och dom ni älsakr mest, livet förändras alldeles för fort ibland.
                                Ha en bra dag
                            Kramar

Inga kommentarer: